حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) خفر

فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه و واحدهای مقاومت

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) خفر

فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه و واحدهای مقاومت

قدردانی اُمت و امام

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ق.ظ
رهبر معظم انقلاب اسلامی شب گذشته با حضور در منزل سردار شهید حاج‌حسین همدانی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت آن سردار سرافراز، با اشاره به اخلاص و مجاهدت این فرمانده شهید در میدان‌های خطر، رقم‌خوردن این سرنوشت شوق‌انگیز را آرزوی دیرینه مجاهدان راه حق خواندند و تشییع با شکوه شهید همدانی در تهران و تشییع کم‌نظیر آن شهید در همدان را جلوه‌ای از پاداش الهی در قبال اخلاص این شهید بزرگوار دانستند.
سردار حاج‌حسین همدانی از جمله فرماندهانی بود که با شجاعت و بصیرت در هر مرحله از زندگی پربار خود میدان مبارزه را به‌درستی تشخیص داد و در خطوط مقدم مقابله با دشمن، از مجاهدان پیشرو بود و در هر عرصه‌ای هم که قدم نهاد، منشأ برکات و پیروزی‌های ارزشمندی شد. از مبارزات ضدرژیم پهلوی در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و مقابله با ضدانقلاب در کردستان و جبهه‌های جنوب و غرب در دوران دفاع مقدس تا عرصه‌های تأمین امنیت و مبارزه با عوامل فتنه 88 و در آخر هم جهاد در راه مقابله با جبهه کفر و تکفیر و دفاع از حریم اهل‌بیت(علیهم‌السلام) که در همین راه هم به فیض عظمای شهادت رسید. 
حضور مثال‌زدنی و کم‌نظیر مردم تهران و همدان در بدرقه آسمانی این سردار بزرگ، بینش و شناخت عمیق مردم و به ویژه جوانان از جبهه امروز حق و باطل را نشان می‌دهد و بیانگر قدرشناسی مردم از مجاهدان این جبهه عظیم الهی است؛ زیرا سردار همدانی از جمله فرماندهانی بود که همواره جهاد و مبارزه در گمنامی را برگزیده بود و در عرصه‌های خطر، سینه خود را سپر نظام، انقلاب و مردم می‌کرد. دیشب هم که فرمانده به منزل شهید رفت و از مجاهدت‌های او تجلیل کرد، قدردانی امت و امام امت در حق این شهید بزرگوار کامل شد.  



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۷
بسیج دانش آموزی خفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی