حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) خفر

فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه و واحدهای مقاومت

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) خفر

فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه و واحدهای مقاومت

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۶آبان
مزمان با هفته بسیج دانش آموزی،تعدادی از فرهنگیان بسیجی به اتفاق جمعی از فرماندهان واحدهای مقاومت از خانواده شهدای دانش آموز دیدار کردند

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی خفر،همزمان با هفته بسیج دانش آموزی،تعدادی از فرهنگیان بسیجی به اتفاق جمعی از فرماندهان واحدهای مقاومت از خانواده شهدای دانش آموز دیدار کردند.

در این دیدارهای صمیمی که فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی به اتفاق معاونت پرورشی ،فرهنگی هنری و بازرسی اداره آموزش و پرورش خفر نیز حضور داشتند از نزدیک مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا مورد بررسی قرار گرفت

بسیج دانش آموزی خفر
۱۶آبان
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی ، یادواره شهدای بسیج دانش آموزی خفر به میزبانی واحد مقاومت 15 خرداد برگزار شد
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی خفر،همزمان با هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای دانش آموز بخش خفر به میزبانی واحد مقاومت 15 خرداد با حضور پر شور دانش آموزان برگزار شد.
این مراسم که با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش خفر برگزار شد،جمعی از مسئولین منطقه از جمله بخشدار خفر،ریاست،بازرسی و حراست آموزش و پرورش خفر حضور داشتند.
برنامه با تلاوت همخوانی قرآن و سرود جمهوری اسلامی و خیر مقدم برادر خشرونیا ریاست آموزش و پرورش خفر به مدعوین آغاز و در ادامه تعدادی دانش آموزان به قرائت شعر و دکلمه در وصف شهید و شهادت پرداختند.
سخنران این مراسم حجت الاسلام فاطمی نسب از روحانیون حوزه علمیه امام صادق(ع)خفر در سخنان خود به ذکر خاطراتی از شهدا پرداختند و بر لزوم پاسداشت ارزش های جامعه اسلامی به ویژه راه و مکتب شهدا تأکید کردند.ایشان در قسمیت دیگر سخنانشان خاطرنشان کردند که دشمن، امروز از طریق جنگ نرم وارد شده،پس همه باید به هوش باشیم و با تقویت پایه علمی و معرفتی خود با این جنگ به نحو احسن مقابله کنیم.
در بخش دیگر از این مراسم مداح اهل بیت برادر بابانژاد از طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع)خفر به ذکر مراثی اهل بیت(س) پرداختند.
پایان بخش این مراسم اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام فاطمی نسب بود


بسیج دانش آموزی خفر
۱۶آبان
همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و همراه و همگام با سایر دانش آموزان سراسر کشور، دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی خفر در راهپمایی 13 آبان شرکت کردند
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی خفر،همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی خفر همراه و همگام با سایر دانش آموزان سراسر کشور در راهپیمایی 13 آبان به صورت منسجم و سازمان یافته شرکت کردند.
در این راهپیمایی که جمعی از مسئولین نهادها و ادارات بخش خفر نیز حضور داشتند، دانش آموزان واحدهای مقاومت یک صدا و متحد با شعار "مرگ بر آمریکا" و مرگ بر اسرائیل"و حمل پلاکارد و پارچه نوشته ها انزجار خود را از سیاست های دروغین استکبار جهانی و جنایتش ابراز کردند.
راهپیمایی تا مصلای جمعه خفر ادامه داشت. 
سخنران مراسم 13 آبان حضرت حجت الاسلام روحانی امام جمعه خفر بود که به تشریح وقایع 13 آبان سالهای 57،42 و 58 پرداختند و سیاست های خصمانه آمریکای جنایتکار علیه ملت مسلمان ایران را دلیلی بر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانستند.
امام جمعه خفر در ادامه خاطر نشان کردند که امام(ره) در مقابل بدخواهان نظام جمهوری اسلامی لحظه ای ساکت ننشستند و از تسخیر سفارت(لانه جاسوسی) آمریکا به انقلاب دوم یاد کردند.
در پایان قطع نامه سراسری 13 آبان قرائت شد که بندهای آن با شعار کوبنده"الله اکبر خامنه ای رهبر"دانش آموزان شرکت کننده به تأیید رسید

بسیج دانش آموزی خفر
۱۶آبان

ششمین شماره‌ی خط حزب‌الله همزمان با سالروز تاریخی ۱۳ آبان، با گزارشی اختصاصی از دیدار وزیر و کارکنان وزارت خارجه با رهبر انقلاب منتشر شد.دریافت

بسیج دانش آموزی خفر
۱۶آبان
به همت بسیج دانش آموزی خفر نشست بصیرتی سیاسی در هفته بسیج دانش آموزی در واحدهای مقاومت برگزار شد
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی خفر،به همت بسیج دانش آموزی خفر نشست بصیرتی سیاسی در هفته بسیج دانش آموزی در واحدهای مقاومت برگزار شد.
سخنران این نشست ها حجت الاسلام قهرمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت جهرم بود.
محور سخنان ایشان تحلیل وقایع 13 آبان،خوی استکباری آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون،جنایات بیشمار آمریکا و... بود
بسیج دانش آموزی خفر
۰۵آبان

امام حسین علیه السلام در نامه ای به بنی هشم نوشته اند که :"امّا بعد، فانّه من لحق بی منکم استشهد معی و من تخلف لم یبلغ الفتح، و السلام"

همانا هر کسی از شما به دنبال من بیاید شهید می شود و هر کس تخلف بکند فتح و پیروزی را درک نمی کند. والسلام

نامه فوق یکی از مهمترین نامه های حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) به بنی هاشم هنگامی که در مکه بودند، است در این نامه ایشان بین شهادت و فتح و پیروزی را گره می زنند؛ و هدف خویش را تبیین می کنند و آن را مقدس و فتحی الهی می دانند.
امام حسین(علیه السلام) نمونه ای جدید از فتح را تبیین می کنند. فتحی که با شهادت خویش و تمام یاران و اسیری خانواده خود محقق می گردد.
فتحی که مقدمه ای برای ورود ایمان است. چرا که خداوند در سوره مبارکه نصر، فتح را مقدمه ای برای ورود به دین الهی و ایمان می دانند؛ آنگاه که می فرمایند: إِذا جاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَ الْفَتْحُ (1)و رأیت الناس یدخلون فی دین الله أفواجا (2)؛ (چون یارىِ خدا و پیروزى فرا رَسَد، و ببینى که مردم دسته‏ دسته در دین خدا درآیند،)
این فتح الهی هیچ گاه با تساهل و تسامح و اجازه نفوذ دادن به دشمن، حاصل نشد...
امروزه عده ای می گویند عاشورا به ما درس مذاکره می دهد غافل از آنکه عاشورا مدرسه ایستادگی در مقابل ظالم است..
از نصیحت اباعبدالله(علیه السلام) و تشر زدن ایشان به ابن سعد(لعنه الله) به عنوان مذاکره یاد می کنند و آن را به معنای تعامل سازنده تلقی می کنند.
 بسیاری در تاریخ درصدد آن بودند تا از ابن زیاد و شمر آدمی خیلی بد و از عمر بن سعد آدمی متوسط، ساده و تقریباً بد یاد کنند و امروزه نیز عده ای با ایجاد مقارنه ای کوچک از داعش و (فعلاً) رژیم صهیونیستی موجودی خیلی بد و از آمریکا بعنوان  موجودی متوسط، ساده و تقریباً بد ساخته اند.
لذا نه تنها در فرهنگ استکبار ستیزی خود از آمریکا حرف نمی زنند بلکه در سخنرانی آنها اگر تکبیری گفته شود،تا مکبرین به مرگ بر آمریکا می رسند سخنرانی خود را ادامه می دهند و نمی گذارند تکبیر کامل شود.
متأسفانه برخی از مسئولین چیزی بعنوان "استکبار ستیزی" در قاموس فکری خود ندارند.
امام حسین(علیه السلام) نعوذبالله هیچ گاه "سر آشتی" یا "تنازل" یا "برد برد" را نداشتند.
امام حسین (علیه السلام) به ابن سعد (لعنه الله) تشر زدند و او را نصیحت کردند تا حجت بر او و آیندگان تمام شود.
منقول است که حضرت اباعبدالله(علیه السلام) بعد از نصیحتی که افاقه نکرد به عمر بن سعد(لعنه الله) تشر می زنند و خطاب به او می فرمایند: ذبحک الله علی فراشک عاجلاً و لا غفر لک یوم حشرک ; خدا هرچه زودتر در بالینت تو را کشد و از گناهانت در روز حشر نگذرد.
"ذبحک الله" گفتن تعامل سازنده است!
حضرت اباعبدالله (علیه السلام) با این کار خود راه نفوذ دشمن را بستند و نگذاشتند از آن بهره برداری شود ولی بعضی ها مشتاق بهره برداری به نفع خود از آن هستند، شاید بخاطر آنکه مایل به انجام کار حضرت اباعبدالله (علیه السلام) نیستند و نفوذ دشمن برایشان مهم نیست.
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

بسیج دانش آموزی خفر
۰۵آبان

دشمن در پسابرجام نه‌تنها به حل مسائل اقتصادی و معیشتی کمک نخواهد کرد، بلکه به دنبال باز کردن مجاری نفوذ به بازار اقتصادی و وابسته‌سازی کشور به خود و گشودن مسیر رابطه و اعمال جنگ نرم و تغییر باورهای انقلابی برای بازگرداندن کشور به دوران پیش از انقلاب به‌مثابه یک ژاندارم همراه خواهد بود.

بسیج دانش آموزی خفر