حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) خفر

فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه و واحدهای مقاومت

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) خفر

فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه و واحدهای مقاومت

برگزاری یادواره دانش آموزی خفر

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ق.ظ
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی ، یادواره شهدای بسیج دانش آموزی خفر به میزبانی واحد مقاومت 15 خرداد برگزار شد
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی خفر،همزمان با هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای دانش آموز بخش خفر به میزبانی واحد مقاومت 15 خرداد با حضور پر شور دانش آموزان برگزار شد.
این مراسم که با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش خفر برگزار شد،جمعی از مسئولین منطقه از جمله بخشدار خفر،ریاست،بازرسی و حراست آموزش و پرورش خفر حضور داشتند.
برنامه با تلاوت همخوانی قرآن و سرود جمهوری اسلامی و خیر مقدم برادر خشرونیا ریاست آموزش و پرورش خفر به مدعوین آغاز و در ادامه تعدادی دانش آموزان به قرائت شعر و دکلمه در وصف شهید و شهادت پرداختند.
سخنران این مراسم حجت الاسلام فاطمی نسب از روحانیون حوزه علمیه امام صادق(ع)خفر در سخنان خود به ذکر خاطراتی از شهدا پرداختند و بر لزوم پاسداشت ارزش های جامعه اسلامی به ویژه راه و مکتب شهدا تأکید کردند.ایشان در قسمیت دیگر سخنانشان خاطرنشان کردند که دشمن، امروز از طریق جنگ نرم وارد شده،پس همه باید به هوش باشیم و با تقویت پایه علمی و معرفتی خود با این جنگ به نحو احسن مقابله کنیم.
در بخش دیگر از این مراسم مداح اهل بیت برادر بابانژاد از طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع)خفر به ذکر مراثی اهل بیت(س) پرداختند.
پایان بخش این مراسم اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام فاطمی نسب بود


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۶
بسیج دانش آموزی خفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی