حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) خفر

فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه و واحدهای مقاومت

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) خفر

فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه و واحدهای مقاومت

بیانات رهبری

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ب.ظ

امام خامنه ای در ۱۴ دی ۱۳۹۴ فرمودند: «یک مسأله مهم در انتخابات حضور حداکثری است ... هرچه جمعیت بیشتر در انتخابات شرکت کنند، استحکام نظام و اعتبار کشور بالاتر خواهد رفت». معظم له در ۱۹ دی ۱۳۹۴ هم فرمودند: «همه باید بیایند در انتخابات شرکت کنند؛ این موجب می شود که نظام جمهوری اسلامی تقویت بشود، پایداری آن و ماندگاری آن تأمین بشود، کشور در حصار امنیت کامل باقی بماند.» ایشان در ۵ اسفند ۱۳۹۴ نیز فرمودند: «همه کسانی که به عزت ایران اسلامی علاقه مندند باید در انتخابات روز جمعه شرکت کنند و دنیا در روز هفتم اسفند خواهد دید که مردم ایران چگونه مشتاقانه در پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد.» رهبر فرزانه انقلاب اسلامی روز جمعه ۷ اسفند و پس از شرکت در انتخابات در حسینیه امام خمینی (ه) فرمودند: «هر کس ایران را و جمهوری اسلامی را و شکوه، عزت و عظمت ملی را دوست دارد در انتخابات شرکت کند.» 
مردم سراسر ایران روز جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ با شور و شوق و با لبیک به ندای امام خامنه ای رهبر معظم و عزیز انقلاب اسلامی به پای صندوق های رأی آمدند و حماسه ای بزرگ رقم زدند: 
۱. با این حضور پرشکوه، حضور حداکثری محقق شد و بیش از ۶۰ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند. 
۲. با این حماسه حضور،نظام اسلامی ایران استحکام یافت و تقویت شد. 
۳. با هجوم ملت ایران به پای صندوق های رأی، اعتبار کشور در داخل و خارج بالا رفت و مایه آبرو برای همه مردم شد. 
۴. با حماسه هفتم اسفند، کشور ایران در حصار امنیت کامل باقی ماند. 
۵. ملت ایران با حضور حداکثری، به شکوه، عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران افزود و بر استقلال ملی پای فشرد.  
۶. مردم با حضور در انتخابات، از نظام اسلامی حمایت کردند و اعتماد خود به نظام و مسئولین نظام را به نمایش گذاشتند. 
۷. حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه موجب هیبت و عظمت مجدد انقلاب اسلامی در جهان و موجب شفتی جهانیان گردید.  
۸. مردم با هجوم گسترده به پای صندوق های رأی، سینه خود را در برابر دشمنان اسلام و ملت ایران سپر کردند، شجاعت خود در برابر دشمن را به نمایش گذاشتند و استکبار جهانی را مأیوس نمودند. 
۹. برنده اصلی در انتخابات هفتم اسفند، ملت ایران بود. چنانچه امام خامنه ای در ۳۰ دی ۱۳۹۴ فرمودند: «اگر ملت ایران خوب، قوی، جازم و عازم وارد میدان بشود و صندوق های رأی را از رأی خود و عزم خود پر کند، ایران خواهد بالید ... حالا هر که ببرد، هر که ببازد، در واقع برد و باختی برای ملت وجود ندارد، ملت در هر صورت برنده است». 
۱۰. همه کسانی که با نامزدی خود باعث شور انتخابات شدند و عامل حضور حداکثری مردم به پای صندوق های آراء شدند، آنان نیز در کنار ملت ایران برنده انتخابات هفتم اسفند هستند. 
۱۱. شکست خوردگان اصلی انتخابات خبرگان پنجم و مجلس دهم، دشمنان اسلام و ایران و آمریکا و انگلیس اند و با حماسه پرشور ملت ایران در روز هفتم اسفند، چنانچه امام خامنه ای در ۵ اسفند ۱۳۹۴ فرمودند: «به فضل الهی دشمن نخواهد توانست به آن انقلاب و نظام اسلامی ضربه ای وارد کند.» 
۱۲. برندگان ظاهری در انتخابات و منتخبین ملت ایران در خبرگان و مجلس شورای اسلامی از هر جریان و طیفی به خوبی می دانند که تمام اعتبارشان مرهون حضور باشکوه و حماسی مردم در انتخابات و مدیریت حکیمانه امام خامنه ای است و باید تمام توان خود را برای دفاع از انقلاب، اسلام، ارزش های الهی، ولایت فقیه و خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه به کار گیرند و این سخن زیبای مقام معظم رهبری را که در پیام به ملت ایران در پی حضور پرشکوه مردم در انتخابات آمده است، آویزه گوش خود قرار دهند: «پیشرفت کشور هدف اساسی است. پیشرفت به معنی حل شدن در هاضمه استکبار جهانی نیست وحفظ عزت و هویت ملی جز با پیشرفت همه جانبه و درون زا دست یافتنی نیست.» 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۲
بسیج دانش آموزی خفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی