حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) خفر

فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه و واحدهای مقاومت

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) خفر

فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه و واحدهای مقاومت

روز جهانی قدس و اهمیت آن

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ق.ظ

ـ مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت رژیم صهیونیستی

این اعلام از امر به معروف که همان وحدت مسلمین است؛ حکایت دارد. حاکی از تألیف قلوب و نوعی همگرایی بین مسلمانان است. این فریاد و مخالفت باید همگانی باشد، فردی و شهری و محله‌ای نیست .

ازاین‌رو امام می‌فرمایند: «مسلمین باید فریاد کنند. گمان نکنند که فریاد و شعار فایده ندارد. نخیر شعار فایده دارد اما اگر همه فریاد بزنندمن تنها هیچ چیز نیست. فریاد یک محله یک شهر هیچ چیز نیست. (۵)

۲ـ زیرسؤال بردن مشروعیت رژیم صهیونیستی

با اعلام روز قدس و ایجاد وحدت بین مسلمانان مشروعیت رژیم صهیونیستی در اذهان جهانیان زیر سؤال رفت و امروز شاهد گرایش مسلمانان در جهان اسلام به اندیشه‌های ناب امام(ره) و زنده شدن آرمان فلسطین در قلوب مسلمین جهان اسلام هستیم.

۳ـ روز قدس سبب ناامنی این رژیم در سرزمین‌های اشغالی

تهدید امنیتی برای این رژیم از رهگذر روز قدس با حضور وحدت‌آفرین مسلمانان خود عاملی است که میتواند این رژیم را از درون متزلزل کند. مسلمانان می‌توانند از این روز به‌مثابه یک اهرم فشار علیه منافع رژیم صهیونیستی استفاده کنند که خود عامل ناامنی در داخل مرزهای این رژیم خواهد شد.

۴ـ تبدیل مسئله فلسطین به یک مسئله جهانی و اسلامی

خروج منازعه از قومی و نژادی بین اعراب و صهیونیست‌ها و تبدیل به یک مسئله جهانی از طرف امام(ره) روحی تازه به جان مبارزان فلسطین دمید که به جای یک مسئله ملی و ناسیونالیستی و انتخاب گزینه‌های چپگرا و گرایش به غرب و سازش به گزینه مقاومت اسلامی بیندیشد 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۱
بسیج دانش آموزی خفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی