حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) خفر

فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه و واحدهای مقاومت

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) خفر

فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه و واحدهای مقاومت

خاوران عزادار شد: کهنسال ترین امام جمعه کشور درگذشتسه شنبه, تیر ۲۹, ۱۳۹۵, ۸:۱۷خبر مهمثبت نظر

*امام جمعه سابق خاوران، مسن ترین امام جمعه کشور به دیار باقی شتافت*
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی امام جمعه سابق شهر خاوران دعوت حق را لبیک گفته و بعد از چند سال که در بستر بیماری بودند شب گذشته در سن ۹۶ سالگی به رحمت خدا پیوست
حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمدعلی هاشمی امام جمعه سابق شهرخاوران ، نقش مهمی در روشنگری مردم خاوران و منطقه خفر در قبل ازپیروزی انقلاب  اسلامی داشته است.
این عالم پارسا و پرهیزگار در نشست چند سال قبل سراسری ائمه جمعه کشور به عنوان مسن ترین امام جمعه کشور معرفی شد.
وی به دلیل عارضه سکته مغزی وقلبی بیش از ۳ سال بود که در بستر بیماری به سر می برد که علیرغم بیماری در عزاداری ایام محرم.راهپیمایی ها و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی در کنار مردم حضور یافت.
این عالم جلیل القدر در شمار افراد نادری بود که از سال ها قبل از انقلاب روح مجاهدت و مبارزه در راه خدا و عدم تسلیم در مقابل ظلم و سلطه طاغوتی را در بیان و عمل خود آشکار ساخت و در دوره اختناق یکی از چهره های مبارز شهرستان جهرم به شمار می رفت. تلاش خستگی ناپذیر ایشان در اوان مبارزات عمومی مردم و سپس با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، رهبری فعالانه مردم بخش خفر و شهر خاوران از جمله برگ های زرین عمر بابرکت ایشان است.
آشنایی حجت الاسلام هاشمی با امام  خمینی رحمه علیه به سال های قبل از خرداد ۱۳۴۲ برمی گردد . همیشه  از نهضت امام در تمام دوران حمایت می کرد و بارها خدمت امام می رسید  .  هچنین بعد از رحلت امام (ره) مدافع ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری بوده است .
مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت(ع) شهر خاوران همواره ارادت ویژه ای به این سید بزرگوار که از سلاله پاک ائمه است ، داشته و  فضای معنوی و مذهبی این شهر را مدیون حضور ایشان می دانند.
سال گذشته حجت الاسلام سید علی صحراییان  که از شاگردان  مشارالیه  می باشد به عنوان امام جمعه جدید خاوران معرفی شده است.
خاوران آنلاین این مصیبت بزرگ را  تسلیت عرض می نماید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۹
بسیج دانش آموزی خفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی