حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) خفر

فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه و واحدهای مقاومت

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) خفر

فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه و واحدهای مقاومت

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در سروستان: سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در گردهمایی فرهنگ نهادی که با حضور پایوران و سربازان این ناحیه همراه بود طی سخنانی ولایتمداری و ولایتپذیری را سر لوحه تمام معروف ها در نظام اداری اسلامی دانست و اظهار داشت: ولایتمداری که باشد با خود نماز اول وقت،عفاف و شناخت مقتضیات زمان و حفظ و پاسداری از دستاوردهای انقلاب را هم با خود می اورد.

 وی در ادامه سخنانش مقام معظم رهبری و سبک زندگی ایشان را بارزترین نمود معروف در دوره کنونی دانست و تصریح کرد: سیاست های هوشمندانه و مدبرانه رهبری معظم انقلاب در طول 27 سال زعامت و رهبری ایشان وتصمیمات دقیق ایشان در طول این دوره، بارزترین مثال برای این مدعاست.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سروستان، نظم دقیق ،صبر و بردباری،تصمیم درست و به هنگام از جمله معروف ها در نظام اداری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: در تمام این موارد مقام معظم رهبری در نقطه اوج قرار دارند و ان شاء الله ما هم به عنوان پاسدار ولایت بتوانیم هر چه بهتر وظیفه خطیر پاسداری از دستاورد های انقلاب را انجام دهیم.

تاکید بر اهمیت ادای فریضه نماز اول وقت و شرکت در نماز جمعه و جماعت از دیگر سخنان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در این گردهمایی بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۶
بسیج دانش آموزی خفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی