حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) خفر

فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه و واحدهای مقاومت

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) خفر

فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه و واحدهای مقاومت


فریاد آزادی‌خواهی مردم بحرین رژیم آل‌خلیفه را به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای جنایات رژیم بحرین را محکوم کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

اقدام اخیر نیروهای امنیتی بحرین در یورش مجدد به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم باهدف دستگیری این روحانی برجسته شیعه و اجرای طرح غیرقانونی و ظالمانه سلب تابعیت ایشان نقشه شومی بود که با حضور گسترده مردم انقلابی و علمای بحرین خنثی شد.

این اقدام هتاکانه بار دیگر خفقان و استبداد حاکم بر بحرین را نشان داد و بی‌شک فریاد آزادیخواهی و ظلم‌ستیزی مردم این کشور، تاریکی و ظلمت نظام پادشاهی بحرین را نابود خواهد کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکومیت این هتاکی مجدد به بیت شریف رهبر شیعیان بحرین آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، اعلام می‌دارد حکام آل‌خلیفه بدانند خشم انقلابی و روح بلند ایمانی مردم بحرین همراه و پشتیبان دین و روحانیت انقلابی است و فشار و اهانت به مقام این روحانی مبارز، خروش طوفانی مردم را در پی خواهد داشت و خون شهیدان بیداری اسلامی در بحرین نوید رویش جوانه‌های پیروزی و عزت را نصیب مردم مظلوم بحرین خواهد کرد.

انتهای پیام/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۷
بسیج دانش آموزی خفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی